Курс акторської майстерності, майстерності слова та практичної драматургії при театрі-студії "МІСТ"

Театр-студія «МІСТ» запрошує творчих молодих людей пройти курс акторської майстерності, майстерності слова та практичної драматургії. Курс навчання розрахований на один учбовий рік. Протягом року плануються учбові постановки. Найактивніші студійці увійдуть до складу майбутнього театру.
Кто мы:
кликните, чтобы увеличить кликните, чтобы увеличить
Київський театр-студія
МІСТ
МОЛОДІЖНИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ СУЧАСНИЙ ТЕАТР

Театр заснований у жовтні 2005 року.
Засновники: Юлія Гасиліна, режисер, театрознавець, актриса.
Олександр Мірошниченко, режисер, актор, драматург.
Неда Неждана, драматург, культуролог, режисер.

Концепція: „МІСТ” асоціюється передусім із переходом – на інший берег, іншу територію, можливо, якісно інакшу, незнану, незвідану. Водночас це знак єднання – між митцями і публікою, всередині нації і між народами, між поколіннями... В українському театральному процесі надто багато розірваного, того, що потребує латання „мостами”, що потребує переходу, наприклад, між переважно класичним репертуаром і відчуттям сучасності, яке потребують нові покоління, між сучасними режисерами і драматургами, між нами й іншими країнами, яким цікаво, чим дихає і як нині творить Україна, а не вторинні переспіви застарілих міфів.
Театр названий „сучасним” перш за все в європейському розумінні – як театр сучасної драматургії, української й іноземної. На жаль, модерна драматургія існує сьогодні в ситуації маргінесу у театральному процесі, а дисбаланс нових (менше 5%) і класичних національних творів в репертуарі є абсолютно ненормальним. Окрім театру при Центрі Сучасної драматургії А.Дяченка (1993-1995 рр) в Україні немає жодного театру, який би позиціонував себе в такому контексті, натомість така практика успішно існує в інших країнах, наприклад, у Росії (Центр драматургії і режисури А.Казанцева і М.Рощіна, Театр современной пьесы, Театр “Док”, драматургічні центри в Тольятті В.Леванова і Єкатеринбурзі М.Коляди), Центр сучасної драматургії А.Курейчика в Білорусі, Театр „Роял Корт” у Великобританії, Театр „Дю Рон-Пуен” та „Сілдаві” в Парижі, у США ж сучасна американська драма складає більше 80% репертуарів театрів. Тому поява театру, що ставить своїм пріоритетом сучасну драму, є актуальною потребою.
Під „сучасною” драматургією ми розуміємо не просто і не стільки п’єси, які зображують сучасність, а, передусім, твори пошукові, адекватні подиху часу, тим змінам, які неминуче відбуваються у психології, у відчутті світу. Ми розуміємо сучасний театр, як той, що відчуває з болем чи радістю свій час і свій народ. Тому невипадково й назва „інтерактивний”, тобто такий, який існує із своєю публікою у взаємозалежному відкритому процесі спілкування. Наш місточок не веде до берегу розважального бульварного театру, водночас, ми не хочемо замикатися в суто естетській формальній лабораторії, яка перетворює і акторів, і публіку на піддослідних кроликів.
Ми хочемо творити живий театр, який не боїться пошуку і відкритий до нової проблематики, до інакшої мови нової публіки. Але нова драматургія, новий театр потребує й інакшого способу діяння на сцені, інших підходів в розумінні театру. Ми розуміємо, що саме молодь найбільш відкрита до пошуку і експерименту, і підтримуємо її в цьому. Саме тому наш театр називається ще й „молодіжним” і за віком акторів та режисерів, і за орієнтацією на публіку.
Окрім того, при театрі відкрита театральна студія. Завдання студії – виховати „розумного арлекіна” - актора, який досконало володіє своїм тілом (як образним інструментом), голосом та уявою. Для цього ми застосовуємо різні методики і акторські тренінги – від традиційних до новітніх. Але в нашій студії вихованець не обмежується лише навчанням акторської майстерності. Завдяки заняттям з основ теорії та практики драматургії, актори призвичаюються до того, що літературна основа – не закостеніла догма, якій можна слідувати, чи яку потрібно ламати, а вільна територія живого творчого процесу.
Нашою метою є введення театру до загальнокультурного процесу України, бо сьогодні більшість театрів не співвідносять себе з загально-мистецьким простором, а зосереджуються на вузькофахових задачах. Саме тому для нас дуже важливою є підтримка і співпраця з Незалежним видавництвом „СМОЛОСКИП”, що став сьогодні літературним центром для мистецької молоді всієї України. Театр-студія „Міст” також відкритий до спільних проектів із митцями та мистецькими організаціями України і зарубіжжя.

Викладачі:

ОЛЕКСАНДР МІРОШНИЧЕНКО

Режисер, актор, драматург-сценаріст.

Освіта
Закінчив Київське Державне училище естрадно-циркового мистецтва (артист розмовного жанру) та Київський інститут театрального мистецтва ім. І.Карпенка-Карого (режисура).

Фаховий досвід.
Як режисер співробітничав із Центром Сучасної Експериментальної Драматургії А.Дяченка, театром «Бенефіс», Національним театром ім. І.Франка, театральною майстернею «Сузір’я», Київським камерним театром-студією, Центром театрального мистецтва ім. Леся Курбаса, Київським молодим театром, театрами Луганська, Одеси, Москви (більше 20 вистав). Виконував ролі у кіно та телефільмах, театральних і радіопостановках, рекламних роликах.
Здійснював художнє керівництво продюсерським агентством «Musik-Нall», був сценаристом і постановником концертів, вуличних дійств.
Співавтор сценарію і режисер-постановник ігрового фільму «Сентиментальне полювання за тінню» ( студія «Grok», Київ, 2002, премія за кращу жіночу роль на кінофестивалі в Мінську, 2002).
Співпрацював з радіокомпаніями по створенню художніх, музичних, публіцистичних програм, радіо вистав та рекламних роликів – як режисер, актор, ведучий, сценарист.
Викладав театральне мистецтво у Києво-Могилянському колегіумі, театральних студіях Києва.

Відзнаки.
Вистави – лауреати численних всеукраїнських та міжнародних театральних фестивалів. Зокрема одержав перше місце на Фестивалі сучасної української драматургії (Київ, 1999). Приз за режисуру на фестивалі «Леся Українка на межі тисячоліть» (2002). Володар Президентського гранту для молодих митців України 2001 року (постановка вистави «Адвокат Мартіан» Л.Українки в Національному театрі ім. І.Франка). ІІ премія в номінації «драматургія» на Бієнналє актуальних мистецтв України 2004року.

НЕДА НЕЖДАНА
Драматург, культуролог, арт-критик, перекладач.

Освіта
Закінчила Київський Лінгвістичний Університет (французька філологія) та Києво-Могилянську Академію (культурологія). Навчалася і працювала у Центрі Сучасної Експериментальної Драматургії А.Дяченка.

Фаховий досвід.
Працювала заввідділом театру журналу «Кіно-Театр», завлітом Київського обласного театру ім. П.Саксаганського, була одним із засновників театрального Інтернет-сайту «Віртеп», зокрема упорядником драматургічної бібліотеки, співпрацює з Центром театрального мистецтва ім. Л.Курбаса (науковий співробітник, куратор драматургічних проектів).
Автор поетичних збірок «Дерева і люди» та «Котивишня», 14 п’єс, естрадних радіо і кіносценаріїв, інсценівок, перекладів творів з французької, англійської, російської мов. Упорядник і один з авторів драматургічних антологій «У чеканні театру», «У пошуку театру», «Наша Драма», «Страйк ілюзій». Обрана головою Конфедерації драматургів України.
П’єси мають більше 30 театральних сценічних втілень в Україні (Київ, Луганськ, Рівне, Одеса, Біла Церква, Львів, Миколаїв, Чернівці) та за її межами ( Росія - Москва, Єкатеринбург, США – Нью-Йорк). За сценаріями здійснені кіно, радіо та естрадні постановки.
Твори перекладалися російською, польською, англійською мовами.

Відзнаки.

Лауреат премії П.Кравця, літературної премії видавництва «Смолоскип» (1995), І премії фестивалю сучасної драматургії (1999), премії всеукраїнського конкурсу молодих митців «СтАрт» (2003), І премії в номінації драматургії на Бієнналє актуальних мистецтв (2004), численних театральних фестивалів. П’єса «Той,що відчиняє двері» включена до каталогу кращих п’єс Європи (2004)

ЮЛІЯ ГАСИЛІНА
Актриса, режисер, театрознавець.
Освіта.
Закінчила Київський інститут театрального мистецтва ім. І.Карпенка-Карого (театрознавство). Студіювала режисуру в МАРА(Пересувна Академія Мистецтв) – mime-факультет Нідерландського театрального інституту (Амстердам).
Фаховий досвід.
Працювала як актриса у театрі пантоміми та пластичної ексцентрики «Жарт». У складі театру брала участь в естрадних та телепрограмах, концертах, ревю, спільних проектах з різними театрами Києва та окремими виконавцями. З виставами театру «Жарт» гастролювала в Україні та за кордоном (Росія, Білорусія, Польща, Франція, Німеччина, Бельгія, Нідерланди, Велика Британія). Брала участь у спільному міжнародному проекті (Україна-Нідерланди) – вистава «The girls that break down» (режисер К.Холла, Нідерланди, 1998).
Під час роботи в театрі «Жарт» брала участь в організації практичних семінарів з розвитку пантоміми та пластичного театру в Україні та майстер-класів видатних діячів mime-театру (Іде ван Хайніген, Каріна Холла, Олена Маркова). Співзасновник Мім –Центру України.
Працювала як килимний клоун у програмах Національного Цирку України (1999-2001), цирках України (2001-2002) та Великому Цирку на Фонтанці (Санкт-Петербург,2003-2004).
Співзасновник та головний режисер Буковинського Відкритого театру (засн. 2001, Чернівці). У постановках театру переважає сучасна драматургія, зокрема Н.Неждана («Мільйон парашутиків»,2005) та вистави за власними сценаріями.
Працювала як постановник пластики у Буковинському музично-драматичному театрі ім. О.Кобилянської (2005).
Викладала пластичне мистецтво та пантоміму в театральних школах Києва.
Відзнаки.
У складі театру «Жарт» лауреат численних конкурсів та фестивалів: І премія конкурсу «Море сміху» ім. А.Райкіна (1993, Рига), Міжнародного фестивалю вуличних театрів (Нідерланди, 1993),фестивалю театрів-студій (Київ, 1995) фестивалю жінок-клоунес «Баби-дури» (1995, Санкт-Петербург), І премії театрального фестивалю «Bruhaha» (Велика Британія, 1995), «Планета клоунів» (Рига, 1998).
Вистава «Мільйон парашутиків» Н.Неждани Буковинського Відкритого театру була названа кращою гастрольною виставою театрального сезону 2004-2005р. у м. Києві.
Чему и как учим:
кликните, чтобы увеличить кликните, чтобы увеличить кликните, чтобы увеличить
Програма навчання акторської майстерності

Термін навчання 9 місяців ( 1 учбовий рік)
Програма розрахована на три етапи по 3 місяці.

1 етап ( 3 місяці, 144 години)
Присвячений фізичному розвитку тіла, вивченню його можливостей. Методики тренування уваги, акторської спостережливості, фантазії.
Предмети:
• Пластика, вільний танець.
• Основи пантоміми.
• Робота з голосом.
• Майстерність слова.
• Акторські вправи (ігри, імпровізації на музику тощо)
• Історія театру
• Історія драматургії.
Мета:
- розвиток фізичних можливостей тіла необхідних для створення театрального образу;
- розширення кордонів уяви, моделювання часу і простору.

2 етап (3 місяці, 144 год.)

Удосконалення тілесних можливостей: тіло - як акторський інструмент. Першооснови створення образу. Розвиток відчуття ритму.
Предмети:
• Пластична виразність.
• Пантоміма.
• Акторські вправи з використанням ритму. Ритм як один з чинників створення образу. Створення атмосфери.
• Майстерність слова.
• Історія театру
• Практична драматургія
Мета:
Відчуття ритму як енергії акторського образу. Моделювання атмосфери – індивідуальної, партнерської, групової.
3 етап (3 місяці, 144год.)

Робота над «психологічним жестом» (система М.Чехова). Основи композиції ролі. Робота з конкретним сценічним матеріалом: концертний номер, пантомімічна новела, драматична вистава.
Предмети:
• Пластичні імпровізації.
• Деталізація техніки пантоміми.
• Акторські вправи на створення «психологічного жесту» (М. Чехов), створення атмосфери ролі, епізоду, вистави.
• Робота з текстом
• Створення партитури рухів та голосової партитури ролі.

Мета: Розкриття нових творчих здібностей кожного студійця та реалізація набутого за час навчання в сценічній практиці.
Кого учим:
Молодь 18-25 років, без театральної освіти. Кастінги та прослуховування не практикуються - театральний актор розкривається в процесі навчання.
Место проведения занятий:
Культурний центр видавництва "Смолоскип" 4 заняття на тиждень по 2 години . Час занять уточнюється.
Контактная информация:
8(044)289 29 76, 8(066)299 61 63 Юлія Володимирівна




обучение          



 Авторизация